Monday 24 December 2012

KALER MERAH: Ambik lesen bahagian 8


Assalamualaikum!

Harluuu. Okey, nak cite sikit. Aku masih hot ni, walaupun bnde ni berlaku 2 hari dah. Benda ni remeh gile je, aku pun tak tahu apasal aku leh marah. Macam ni al-kisahnya. 
Cikgu yang ajar aku driving tu boleh je leklok depan aku dia pi mengurat student cikgu lain. Pergghhhhh. Menggelegak rasa aku siot. Haha. Aku pun nek heran apasal aku marah. Rasa macam kena betray pun ada. Dia seolah2 ko tangkap boipren ko curang. Haktuih kat diri aku. 

Ada sorang awek seksi ni tengah belajar drive ngan cekgu dia. Diorang parking la kat depan pejabat. Aku dok kat bangku depan tu. Selamba je cekgu aku kluar dari opis pastu cakap kat awek tu, 'saye lagi duduk sebelah awak ekk'. Aku siyes rasa nak flying kick dia kat situ jugak. Amboiii, dengan aku bukan main ko buat2 takde perasaan. Panas la dalam kete, tu la, ni la. Dengan awek seksi tu boleh pulak ko yang offer lebih2 nak jadi tukang ajar free. Wah, ni yang menaikkan amarah aku ni. Punya cun student ko yang sorang ni, awek t-shirt budak kecik tu jugak yang ko usha. Dah la intonasi dia hepi semacam. Siap tanya cikgu awek tu bawak dia jalan kat mana tadi. Aku scan gile muka awek tu. Nak cakap cantik macam Diana Danielle tak la pulak. Kalau average 5, dia boleh dapat 6 camtu la. Ni yang buat aku terpikir ni, memang lelaki cepat suka kat perempuan seksi ke? Aneh aneh. 

Aku balik rumah masih tak reda. Sampai malam sebelum tido pun hati aku masih panas. Aku pun nek heran. Nak cakap aku suka kat Cikgu aku tu, takde la pulak. Aku suka lagi kat kawan dia. kuikui. Tu yang buat aku musykil ni. Sampai ke hari ni scene dia p ngurat tu masih replay dan replay kat kepala hotak aku. Adoyai. 

Jadi, aku bertindak waras dan cuba mencari punca sebenar kemarahan dan kejelesan aku:
1. Aku marah sebab aku student dia. Dengan aku susah beno ko nak ajar, dengan awek tu ko yang siap offer nak ajar walaupun ko baru lepas ajar aku. 
2. Aku marah+jeles sebab aku tak dapat attention dia kut? Aku rasa smua orang ada sejenis perasaan aneh yang nakkan orang bagi tumpuan kat dia kan. Apa yang awek tu ada tapi aku tak ada sampai buat dia dapat perhatian tu. Tapi kalau sebab dia seksi tak sanggup aku nak gadaikan agama aku semata2 sebab tu. 
3. Aku rasa tercabar? Sebab awek tu banyak cikgu usya? Ni sifat buruk yang ada kat orang perempuan. 
4. Aku dapat tahu perangai cikgu aku tu. Cis, kaki mengurat ghupenye. Patutla ada cikgu usik2 aku cakap hati2 ngan cikgu aku ni. tapi masa dia mengajar takde lak dia flirt2. ke dengan aku je dia takde feeling? Alaihhhh, ni yang buat aku musykil ni. 

Okey. Baru aku tahu punca aku tak lena dan bingung serta hairan apesal aku asyik terpikirkan benda ni. Sigh. Aku tahu yang I'm not supposed to dwell on these kind of things. It's stupid and self-centered. Tapi still, aku rasa perasaan ni sama dengan seorang anak yang nakkan attention mak dia, tapi mak dia sibuk ngan anak orang len. Paham tak apa yang aku rasa? Lulz. 

Okey. Esok jam ke 7 aku dengan cikgu aku tu. Aku rasa nak merajuk kat dia esok. Pfft. 

#MEOW-MEOW: Aku jumpa cikgu seiras muka dengan syuib SepahTu. syomel~ woot woot! 

PS: Post ni sebenarnya bertarikh smalam, tapi line aku sot jadi takdapat uplod

No comments:

Post a Comment